Hallo, hoe kunnen wij je helpen?

Bestellen

Ja, we hebben vaak speciale kortingen en aanbiedingen voor grotere bestellingen. Bestel je jaarlijks veel drukwerk dan krijg je per kalenderjaar een andere kortingspercentage (o.b.v. voorgaand kalenderjaar). Neem contact met ons op, dan neemt een van onze account manger graag de wensen en mogelijkheden door.

Je ontvangt regelmatig updates over de status van je bestelling. Daarnaast kun je inloggen op je account om de actuele status te bekijken.

Ja, zodra je bestelling is geplaatst en verwerkt, ontvang je een orderbevestiging per e-mail met alle details van je aankoop, daarna houden wij je op de hoogte van de voortgang en krijg je een track en trace zodra het pakket is verzonden.

We accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder creditcards, iDEAL en andere veilige opties. Voor zakelijke klanten is betalen op rekening mogelijk, hiervoor is een aanvraag voor een zakelijk account in te dienen. Bekijk onze betaalpagina voor meer informatie.

Nadat een bestelling is geplaatst, wordt het verwerkt voor productie. Neem zo snel mogelijk contact met ons op als je wijzigingen wilt aanbrengen, en we zullen ons best doen om te helpen.

Je kunt eenvoudig een bestelling plaatsen door het gewenste product te selecteren, de specificaties aan te passen en de bestelling te voltooien via ons veilige bestelproces.

Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de bestelknop. Als je de bestelling plaatst met je ReclameREUS-account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen.

Wil je toch liever een medewerker spreken? Bel dan naar de klantenservice.

Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.

Vraag niet gevonden

Staat je vraag er niet tussen?

Naar klantenservice