Hallo, hoe kunnen wij je helpen?

Retourneren & Klachten

Ja, de kosten voor het retourneren van producten zijn voor rekening van de koper, tenzij anders vermeld (zoals retouren die vallen onder de garantie).
Zorg ervoor dat je het pakket voldoende verzekert en traceert, omdat we niet verantwoordelijk zijn voor verloren of beschadigde retourzendingen.

Vragen hoe je dit het beste aan kan pakken? Neem gerust contact met ons op en wij helpen u graag verder.

Neem zo snel mogelijk contact met ons op via service@reclamereus.nl met een beschrijving van het probleem en foto’s van de schade.
We zullen ons best doen om het probleem snel op te lossen.

Je kunt een klacht eenvoudig per e-mail indienen op service@reclamereus.nl. We streven ernaar om binnen 48 uur te reageren en samen een passende oplossing te vinden.

Helaas kunnen op maat gemaakte artikelen, zoals drukwerk met specifieke ontwerpen, niet worden geretourneerd, tenzij er sprake is van defecten of fouten aan onze kant.

Bij ReclameREUS heb je recht op 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je bestelling. Houd er rekening mee dat retourneren alleen mogelijk is voor onbeschadigde en niet-gepersonaliseerde producten.

Retourneren is niet mogelijk voor:

  • Producten waarvan je de verzegeling hebt verbroken, zoals cd’s, dvd’s en dergelijke.
  • Maatwerk of producten met een duidelijk persoonlijk karakter zoals drukwerk of een bedrukte kleding.
  • Tijdsgebonden producten, zoals losse tijdschriften of kranten en concertkaartjes.
  • Producten die snel bederven of verouderen.
  • Weddenschappen en loterijen.
  • Via internet geboekte vakanties.
  • Diensten waarbij je zelf toestemming hebt gegeven om alvast met de uitvoering van de dienst te beginnen.

Twijfel je of jou artikel geretourneerd kan worden, neem gerust contact met ons op.

Vraag niet gevonden

Staat je vraag er niet tussen?

Naar klantenservice